Grote letters ‘Protein Bowl’ en ‘Eiwitrijk 35G proteïne per zak’, Hak gaat de zuivelaars achterna.
Hak wil de consumptie van peulvruchten stimuleren. Maar wat kan het doen om supermarkten te bewegen die prijs daadwerkelijk te voeren?
Consumenten zien peulvruchten over het hoofd als geschikte vleesvervanger. ‘Supermarkten moeten peulvrucht een beter podium geven.’
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Marketing en communicatie zitten niet in de portefeuille van Van Engelen. Die verantwoordelijkheid blijft bij topvrouw Nicole Freid liggen.
De onderliggende missie van Hak is onveranderd: het versnellen van de plantaardige eiwittransitie.
De nieuwe verpakkingslijn Hak-in-Pak heeft sterke overeenkomsten met die van Boon.
Groentemerk Hak zegt met de nieuwe verpakkingslijn de consumptie van peulvruchten te willen stimuleren.
Toekomstplannen omvatten de overgang naar biologische boerenkool, zuurkool en sperziebonen volgend jaar.