Hak wordt online uitgedaagd en maakt er geen potje van
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Door Yannick Snoek
Waar de een het liefst de heupjes losgooit op een paar latin-plaatjes, gooit een ander de beuk erin op een hardcore-festival.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Voor dat laatste muziekgenre geldt: hoe harder, hoe beter. Dan gaat het niet alleen over het oorverdovende volume van de muziek, maar vooral over het hakken. En als er iemand goed is in hakken, dan is het Hak wel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagHet merk krijgt een bijzondere uitdaging van hardcore-dj Never Surrender en maakt daar absoluut geen potje van.
Hak is overduidelijk niet vies van een potje hakken.
Dat valt bij hardcore-dj Never Surrender wel in de smaak, dus legt hij het merk een bijzondere uitdaging voor.
En daar laat Hak het natuurlijk niet bij zitten.
Wie vraagt, wordt in dit geval absoluut niet overgeslagen.
Nederlanders vinden dat Hak wel een plekje op dat podium verdient en reageren erop los
Nederland vraagt, Hak draait.
Ja, dat heb je goed gezien.
Intussen heeft Hak zichzelf tot hakkoning gekroond.
Eén ding is zeker: er zijn een hoop dromen werkelijkheid geworden tijdens het festival Harmony of Hardcore.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Yannick Snoek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid