Consumenten zien peulvruchten over het hoofd als geschikte vleesvervanger. ‘Supermarkten moeten peulvrucht een beter podium geven.’
Marketing en communicatie zitten niet in de portefeuille van Van Engelen. Die verantwoordelijkheid blijft bij topvrouw Nicole Freid liggen.
Freid volgt Timo Hoogeboom op, die elf jaar aan het roer stond bij Hak.
De actiecampagne behelst een serie voordeelaanbiedingen bij verschillende en steeds wisselende supermarkten.
CMO Studio | Voor Hak is het belangrijker dat de groente- en peulvruchtenconsumptie verdubbelt.’
Freid is enthousiast over de toekomst van marketeers, die in deze tijd een impactvolle bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij.
Hak: ‘B Corp-certificering is geen eindpunt maar een impuls om onze duurzame koers nog verder aan te scherpen.’
Na 7 jaar Herman den Blijker moeten we nu de groenten van publiekslieveling Elise Schaap hebben.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Nicole Freid van Hak.