‘Het bureau is vernieuwend en heeft de strategische en creatieve kracht en de cultuur die bij Amstel past.’ Met die woorden verklaart Amstel de keuze voor Being There als zijn nieuwe lead agency.
Jetske Freeve, Marketing Manager Amstel: ‘De afgelopen maanden heeft Amstel voor deze pitch met drie bureaus intensief samen gewerkt, zowel op strategie als inhoud was het niveau altijd hoog. Being There heeft ons overtuigd; met dit bureau als lead agency willen wij onze aangescherpte merkpositionering verder vorm geven en een volgende stap met het Amstel-merk zetten. Ik kijk enorm uit naar een succesvolle samenwerking met Being There.’
Olivier Koning, Managing Director Being There: ‘Het is voor ons als bureau een droom die werkelijkheid wordt. We hebben de afgelopen twee jaar keihard gewerkt om van een activatiebureau een bureau anno nu te worden. Dat we nu samen met het Amstel marketingteam aan het tweede biermerk van Nederland mogen gaan bouwen, is fenomenaal.’
De komende maanden gebruiken Amstel en Being There om het creatieve werk en de werkwijze tussen Being There en de andere bureaus waar Amstel al mee samenwerkte verder vorm te geven.
Later dit jaar worden de eerste resultaten van de samenwerking zichtbaar.
De pitch werd begeleid door 3MO.
Heineken Nederland was sinds oktober vorig jaar op zoek naar een nieuw bureau voor Amstel, nadat de samenwerking met Doom & Dickson was stopgezet.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!