Overslaan en naar de inhoud gaan

Greenpeace kiest voor RLVNT

RLVNT zal voor de afdeling online fondsenwerving zowel strategisch, creatief als media wise diverse innovatieve projecten ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het uit SVBmedia en .bone bureau RLVNT meldt dat milieuorganisatie Greenpeace klant wordt. RLVNT zal voor de afdeling online fondsenwerving zowel strategisch, creatief als media wise diverse innovatieve projecten ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Nathalie Boevink, Hoofd fondsenwerving & relatiebeheer Greenpeace: &;De markt voor fondsenwerving is aan het veranderen. Meer dan ooit is de betrokkenheid en input van huidige en potentiële donateurs vereist bij het vormen van campagnes en initiatieven. Men moet zich betrokken voelen bij het goede doel of de actie. De werkwijze van RLVNT spreekt ons daarom zeer aan en is waardevol voor Greenpeace.&;

Rens Plandsoen, Managing Partner RLVNT: &;Wij zijn erg blij met een groot en internationaal merk als Greenpeace. Het is een eer relevant te mogen zijn in de strijd die Greenpeace levert voor "the good cause". Innovatie is key als het gaat om succesvol online fondsenwerving, dit is RLVNT op het lijf geschreven!&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in