PostNL zet guerilla marketing in op MARCOM14
Direct marketing wordt zeer direct.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
MARCOM14 is natuurlijk dé plek om marketeers te bereiken. PostNL speelde op dit event in en wilde aan marketeers laten zien dat zij sterk is in Direct Marketing. Tevens wilde zij deze marketeers eens persoonlijk verrassen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Voor deze guerilla marketing actie heeft PostNL daarvoor een postbode met een fotografisch geheugen ingezet. Hij bestudeerde eerst de profielfoto’s van de bezoekers die hun LinkedIn-gegevens hadden achtergelaten op de site van MARCOM. Om ze vervolgens op de beurs te verrassen met een persoonlijk pakket vol informatie over de Direct Marketing-diensten van PostNL. De guarilla marketing campagne is bedacht door ISOBAR.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBekijk hier het filmpje:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid