Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL zet guerilla marketing in op MARCOM14

Direct marketing wordt zeer direct.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MARCOM14 is natuurlijk dé plek om marketeers te bereiken.  PostNL speelde op dit event in en wilde aan marketeers laten zien dat zij sterk is in Direct Marketing. Tevens wilde zij deze marketeers eens persoonlijk verrassen. 

related partner content for mobile comes here

Voor deze guerilla marketing actie heeft  daarvoor een postbode met een fotografisch geheugen ingezet. Hij bestudeerde eerst de profielfoto’s van de bezoekers die hun LinkedIn-gegevens hadden achtergelaten op de site van MARCOM. Om ze vervolgens op de beurs te verrassen met een persoonlijk pakket vol informatie over de Direct Marketing-diensten van PostNL.  De guarilla marketing campagne is bedacht door ISOBAR. 

Bekijk hier het filmpje: 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in