Overslaan en naar de inhoud gaan

Birgit Schwaiger (founder Hubly) over entrepreneurschip binnen Sanoma

'Gebruik maken van de kennis en kunde om je heen'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het mediaondernemerschap begon voor Birgit Schwaiger al in haar jonge jaren. Schwaiger, een diginative in hart en nieren, werkte als productmanager bij WTF.nl, richtte Nutech.nl op en ontwikkelde in samenwerking met haar compagnon Dnews: het Duitse zusje van Nu.nl.

related partner content for mobile comes here

Momenteel staat Schwaiger aan het hoofd van de Internal Venture Hubly.nl van Sanoma: een contentmarktplaats waar freelance creatives en opdrachtgevers elkaar vinden. Hubly focust zich specifiek op de supply-chain van content zoals design, fotografie, video en tekst. Onder de vleugel van moedermaatschappij Sanoma, werkt Birgit samen met een gedreven team aan het verder uitbreiden en de internationale ontwikkeling van dit inmiddels succesvolle platform.

Adformatie vroeg Schwaiger op MARCOM14 hoe het is om te werken in een startup onder het grote Sanoma. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in