Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple: Je bent krachtiger dan je denkt!

De nieuwe campagne voor iPhone 5s.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vlak na de keynote speech over iOS8 lanceert Apple een in mijn ogen spraakmakende campagne voor iPhone 5s. Met de TV commercial &;strength&; en eerder gepubliceerde titel &;powerful&; neemt het bedrijf nog meer afstand van de feature gedreven commercials van de concurrentie. Ze spelen direct in op de emotionele behoeften die Apple nu met de diverse eigen en thirth party apps vervult en straks met de komst van de iPhone 6 en iOS8 nog sterker zal verankeren.  

related partner content for mobile comes here

 

Strength

Met de commercial &;strength&; neemt Apple alvast een eerste stap in het mobile health domein waar zij straks met de iOS8 app &;HEALTH&; een definitieve claim op probeert te leggen. De HEALTH app geeft de gebruiker de mogelijkheid om alle data die hij of zij genereerd met de diverse fitness trackers, gezonde voedingsloggers, weegschaal apps en straks gezondheidsinformatie in bijvoorbeeld ziekenhuizen bij elkaar te brengen in een dynamisch persoonlijk mobile dossier. 

Bekijk de TV commercial die op 4 juni ook op Youtube is gezet en momenteel bijna 68.000 views heeft gegenereerd.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Powerfull 

Met deze video neemt Apple weer een stap naar haar oorspronkelijke merkwaarde &;creativiteit&;. Heel fijn als je het mij vraagt want dat miste ik echt in de communicatie over de mobile producten van het merk. Met name de rol die Apple met apps als Amplitude, Cleartune en GarageBand nu al speelt in de muzikale wereld wordt hier nog eens dik onderstreept. 

Bekijk  de TV commercial die op 22 april ook op Youtube is gezet en momenteel bijna 2.2 miljoen views heeft gegenereerd.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in