Overslaan en naar de inhoud gaan

Aegis Media gaat verder als Dentsu Aegis Network

Gevormd door de bundeling van krachten van Aegis Media met het Japanse Dentsu, neemt de nieuwe organisatie definitief de naam Dentsu Aegis…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook de gehele visuele merkidentiteit is vernieuwd. Dentsu Aegis Network: &;Het doel is om onze klanten als eenduidig en krachtig merk te servicen in alle 110 landen waar het Dentsu Aegis Network actief is.&;

Volgens Julius Minnaar (CEO Dentsu Aegis Network Netherlands) is een belangrijke stap voor de toekomst gezet: &;We leven in een wereld waar we niet meer om het “always on” principe heen kunnen. De digitale evolutie zet zich voort in snel tempo, ingegeven door de enorme groei van mobile devices. Dit houdt niet op bij de landgrenzen, we moeten verder kijken. Het internationale Dentsu Aegis Network biedt ons een vergrote slagkracht, internationale kennis en tools die ook voor lokale merken enorm waardevol zijn.&;

related partner content for mobile comes here

Over Dentsu Aegis Network Netherlands
Netwerk- en lokale bureau’s die actief zijn binnen het Dentsu Aegis Network Netherlands zijn Carat, Vizeum, Kobalt Media, iProspect, Isobar, Social Embassy, Posterscope en Amplifi. Het internationale Dentsu Aegis Network hoofdkantoor is gevestigd in Londen, is actief in 110 landen en telt ruim 23.000 medewerkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in