Overslaan en naar de inhoud gaan

IAA presenteert nieuw bestuur

Het bestuur weerspiegelt IAA's verbindende functie tussen adverteerders, bureaus en mediaowners.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens IAA&;s Haringpary &;Hollands Nieuwe&; werd gisteren het nieuwe IAA bestuur voorgesteld. Voorzitter Kyra Roest zegt over de nieuwe samenstelling: &;IAA is van oudsher een vereniging die verbinding brengt tussen adverteerders, bureaus en media owners en fungeert als discussieplatform voor die drie partijen. Daarom horen deze drie partijen vertegenwoordigd te zijn in het bestuur.&;

related partner content for mobile comes here

De adverteerders worden vertegenwoordigd door Louise Meijer (manager marketing communicatie ING bank) en Paul van der Heijden (sponsormanager Achmea) aangevuld door de ervaren mediapersonen Yvonne de Jager (Agency Service Director Microsoft Advertising and Online) en Steven Pieneman (Head Digital Maxxus). Vanuit de bureaubranche hebben Roger Olivieira (Owner Serious about - Brand Entertainment & Diversity Marketing Consultancy) en Esther Leloux (Brand Strategy Director DigitasLbi) zich bereid getoond om aan het bestuur toegevoegd te worden.

Jeanne Misteli blijft aan als penningmeester / secretaris en Kyra Roest als voorzitter. 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in