Overslaan en naar de inhoud gaan

Being There wint Amstel pitch

Amstel heeft Being There verkozen boven Etcetera en Joe Public in de pitch die Heineken Nederland in het voorjaar uitschreef.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Het bureau is vernieuwend en heeft de strategische en creatieve kracht en de cultuur die bij Amstel past.’ Met die woorden verklaart Amstel de keuze voor  Being There als zijn nieuwe lead agency.

related partner content for mobile comes here

Jetske Freeve, Marketing Manager Amstel: ‘De afgelopen maanden heeft Amstel voor deze intensief samen gewerkt, zowel op strategie als inhoud was het niveau altijd hoog. Being There heeft ons overtuigd; met dit bureau als lead agency willen wij onze aangescherpte merkpositionering verder vorm geven en een volgende stap met het Amstel-merk zetten. Ik kijk enorm uit naar een succesvolle samenwerking met Being There.’

Olivier Koning, Managing Director Being There: ‘Het is voor ons als bureau een droom die werkelijkheid wordt. We hebben de afgelopen twee jaar keihard gewerkt om van een activatiebureau een bureau anno nu te worden. Dat we nu samen met het Amstel marketingteam aan het tweede biermerk van Nederland mogen gaan bouwen, is fenomenaal.’

De komende maanden gebruiken Amstel en Being There om het creatieve werk en de werkwijze tussen Being There en de andere bureaus waar Amstel al mee samenwerkte verder vorm te geven.

Later dit jaar worden de eerste resultaten van de samenwerking zichtbaar.

De werd begeleid door 3MO.

Heineken Nederland was sinds op zoek naar een nieuw bureau voor Amstel, nadat de samenwerking met Doom & Dickson was stopgezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in