Overslaan en naar de inhoud gaan

WE ARE Pi achter nieuwe tv-commercial Coca-Cola

Het draait om bijzondere dagelijkse familiemomenten in de introductiespot rond de 4x1.25L verpakking in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tv-commercial is onderdeel van een bredere campagne die outdoor, print, digitaal en in-store omvat en speciaal is gemaakt voor de Nederlandse markt:

related partner content for mobile comes here

Credits

Titel: Everyday Moments

Opdrachtgever: Coca-Cola Nederland

Senior Brand Activation Manager: Jeroen Lampe

Agency: WE ARE Pi

Creative Directors: Barney Hobson, Rick Chant

Design Director: Nessim Higson

Creative: Kaz Salemink

Account Manager: Sam Speed

Strategy Director: Jessica Perri

Exec Producer: Kimia Farshidzad

Project Manager: Ambar Surastri

Director: Billy Pols

DOP: Wouter Westendorp

Production Company: Hazazah

Line Producer: Cynthia Fidder

Production Manager: Tjalf Melle

Editor: Kim Hinrichs

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in