Overslaan en naar de inhoud gaan

VW beste dagbladuiting in schaduwverkiezing

Cebuco riep 17 januari krantenlezers op te stemmen op hun favoriete dagbladadvertenties. Adformatie hield alvast een schaduwverkiezing,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitslag:

related partner content for mobile comes here

Top-drie beste dagbladvertenties:VW (1), Kanis & Gunnik (2), AH Mobiel (3)

Top-drie beste inhakers: ANWB (1), Rexona (2), Unox (3)

Eén stemmer vindt de verkiezing in tegenstelling tot de experts in de Rondvraag van vorige week wel oké: ‘Flauwe opmerkingen in de laatste Adformatie. Natuurlijk zijn er goede dagbladcampagnes tussen het wal en het schip gevallen. Maar dit is een goed initiatief om met vakgenoten na te denken over de kwaliteit van de campagnes, want in tegenstelling tot tv zijn aangename dagbladadvertenties zeldzaam.’

Gemist werd de inhaker van de Beertender voor Vaderdag. ‘De beste advertentie van 2004 zit er niet bij. Die met dat potje Botoxcrème die eigenlijk voor de Beertender was. Wat heeft die verkiezing dan voor zin?’De échte uitslag wordt in februari bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in