VW beste dagbladuiting in schaduwverkiezing


De uitslag:
Top-drie beste dagbladvertenties:VW (1), Kanis & Gunnik (2), AH Mobiel (3)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTop-drie beste inhakers: ANWB (1), Rexona (2), Unox (3)
Eén stemmer vindt de verkiezing in tegenstelling tot de experts in de Rondvraag van vorige week wel oké: ‘Flauwe opmerkingen in de laatste Adformatie. Natuurlijk zijn er goede dagbladcampagnes tussen het wal en het schip gevallen. Maar dit is een goed initiatief om met vakgenoten na te denken over de kwaliteit van de campagnes, want in tegenstelling tot tv zijn aangename dagbladadvertenties zeldzaam.’
Gemist werd de inhaker van de Beertender voor Vaderdag. ‘De beste advertentie van 2004 zit er niet bij. Die met dat potje Botoxcrème die eigenlijk voor de Beertender was. Wat heeft die verkiezing dan voor zin?’De échte uitslag wordt in februari bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid