Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe tv-commercial van KWF Kankerbestrijding

Met een nieuwe direct respons tv-commercial van 60 seconden geeft KWF Kankerbestrijding een indringend beeld van de fasen die een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De kijker leeft met haar mee tijdens het horen van het slechte nieuws. Tijdens de verjaardag van haar kind als ze vecht om flink te blijven. En beleeft het moment waarop zij haar moeder het resultaat van de behandelingen vertelt.

related partner content for mobile comes here

De oproep aan de kijker is volgens KWF Kankerbestrijding helder: strijd met ons mee. Medisch is er veel bereikt, maar zolang er nog moeders, vaders, kinderen en vrienden met kanker worden geconfronteerd, moet het werk van KWF Kankerbestrijding doorgaan.

Doelstelling is een zo breed mogelijk publiek de kans de situatie "vanuit het echte leven te herkennen en betrokkenheid om te zetten in donaties voor de strijd die KWF Kankerbestrijding tegen kanker voert".

De fondsenwervende DRTV-campagne verschijnt in eerste instantie van januari tot en met augustus 2005 bij meerdere televisiezenders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in