Top of Flop: Deo's die ook ontharen
Op MarketingOnline.nl: Deo's moeten tegenwoordig meer kunnen dan 24 uur lang een frisse geur geven.
Nivea bijvoorbeeld ontwikkelde een deodorant die er ook voor zorgt dat vrouwenoksels makkelijker te scheren zijn.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet nieuwe product Double Effect moet de huid zachter maken en de okselharen soepeler.
En ook Unilever komt met een nieuwe deodorant: 'Dove Hair Minimising' maakt de okselharen 'minder zichtbaar'.
Haartjes worden fijner en zachter, zodat ze makkelijker te verwijderen zijn. Unilever werkte er drie jaar aan. Na ongeveer vier weken intensief gebruik zou je iets moeten gaan merken.
Unilever verwacht 11,5 miljoen euro omzet in het eerste jaar.
Neutraal
Research International onderzocht voor ons de bekendheid van Nivea's Double Effect bij de Nederlandse vrouw.
Volgens het bureau stelt de doelgroep zich nog behoorlijk afwachtend en neutraal op. Van een nieuw product onder het Nivea-merk zou je meer verwachten, aldus Research International.
Het bureau vraagt zich dan ook af op het Double Effect-concept gebaseerd is op een echte consumer insight.
Het hele onderzoek staat in het aankomende februarinummer van Tijdschrift voor Marketing.
Deo's die ontharen. Top, of Flop?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid