Overslaan en naar de inhoud gaan

Top of Flop: Deo's die ook ontharen

Op MarketingOnline.nl: Deo's moeten tegenwoordig meer kunnen dan 24 uur lang een frisse geur geven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op : Deo's moeten tegenwoordig meer kunnen dan 24 uur lang een frisse geur geven.

related partner content for mobile comes here

bijvoorbeeld ontwikkelde een deodorant die er ook voor zorgt dat vrouwenoksels makkelijker te scheren zijn.

Het nieuwe product Double Effect moet de huid zachter maken en de okselharen soepeler.

En ook komt met een nieuwe deodorant: 'Dove Hair Minimising' maakt de okselharen 'minder zichtbaar'.

Haartjes worden fijner en zachter, zodat ze makkelijker te verwijderen zijn. Unilever werkte er drie jaar aan. Na ongeveer vier weken intensief gebruik zou je iets moeten gaan merken.

Unilever verwacht 11,5 miljoen euro omzet in het eerste jaar.

Neutraal

Research International onderzocht voor ons de bekendheid van Nivea's Double Effect bij de Nederlandse vrouw.
Volgens het bureau stelt de doelgroep zich nog behoorlijk afwachtend en neutraal op. Van een nieuw product onder het Nivea-merk zou je meer verwachten, aldus Research International.

Het bureau vraagt zich dan ook af op het Double Effect-concept gebaseerd is op een echte consumer insight.

Het hele onderzoek staat in het aankomende februarinummer van Tijdschrift voor Marketing.

Deo's die ontharen. ?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in