Overslaan en naar de inhoud gaan

2009 wordt het jaar van EVO (Economisch Verantwoord Ondernemen)

Op Marketing Online was deze week te lezen dat Anderson Analytics onderzocht heeft dat marketeers zich dit jaar gaan richten op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op was deze week te lezen dat Anderson Analytics onderzocht heeft dat marketeers zich dit jaar gaan richten op de consument en minder op 'bijzaken' als de maatschappij en technologische innovaties zoals web2.0.

related partner content for mobile comes here

Dat komt mede doordat ze het nog niet helemaal begrijpen en blijkbaar gaat marketing weer terug naar de basis: de consument. De economie staat bovenaan op de agenda met als voorzitter Barack Obama.

Goed voor de States wellicht maar niet voor Europa. De enige manier om deze moeilijke tijden te overleven ligt in de focus op creativiteit en innovatie, aldus de

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in