2009 wordt het jaar van EVO (Economisch Verantwoord Ondernemen)
Op Marketing Online was deze week te lezen dat Anderson Analytics onderzocht heeft dat marketeers zich dit jaar gaan richten op de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op Marketing Online was deze week te lezen dat Anderson Analytics onderzocht heeft dat marketeers zich dit jaar gaan richten op de consument en minder op 'bijzaken' als de maatschappij en technologische innovaties zoals web2.0.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dat komt mede doordat ze het nog niet helemaal begrijpen en blijkbaar gaat marketing weer terug naar de basis: de consument. De economie staat bovenaan op de agenda met als voorzitter Barack Obama.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGoed voor de States wellicht maar niet voor Europa. De enige manier om deze moeilijke tijden te overleven ligt in de focus op creativiteit en innovatie, aldus de Europese Commissie
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid