trENDS


We willen iets magisch weten waar de denkende tweevoeter zijn voordeel mee kan doen. Niks mis mee en als trendfeeling goed gebeurt best wel interessant. De veelbelovende nieuwe bewegingen zie je maar zelden gesignaleerd. Maar toch, we kijken er met samengeknepen ogen naar voor je weet maar nooit.
Laats zag ik Adjied Bakas bij Pauw en Witteman charmant als immer worstelen met zijn trendwatcher zijn. Met veel gehakkel kwam hij tot wat algemeenheden. Natuurlijk ben je in zo'n setting het haasje. Zijn beeldgeilheid taste echter toch wel een stukje van zijn imago aan. Dat komt er van als je in drie minuten de wereld moet uitleggen wat er gaat gebeuren en niet verder komt dan de financiële crisis.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet echte trendwatchen, waarbij je nog niet zichtbare ontwikkelingen als veelbelovend kan aanmerken, is andere koek. Er zijn best wel wat goeie kijkers waar Merken hun voordeel mee kunnen doen. Maar meestal is de trendwatcher de clown op allerlei congressen. Toch staat ongeveer bij iedereen een boek van A. Bakas in de boekenkast net zoals de mens uit horoscopen zijn houvast haalt. Blijft de vraag; is het trendwatching of endwatching. Ik geef iedere visionair het voordeel van de twijfel inclusief mijzelf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid