Overslaan en naar de inhoud gaan

trENDS

Trends hebben nog steeds een magische aantrekkingskracht op velen onder ons. Merk en mens denkt er iets mee te kunnen doen. Maar volgens…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We willen iets magisch weten waar de denkende tweevoeter zijn voordeel mee kan doen. Niks mis mee en als trendfeeling goed gebeurt best wel interessant. De veelbelovende nieuwe bewegingen zie je maar zelden gesignaleerd. Maar toch, we kijken er met samengeknepen ogen naar voor je weet maar nooit.

related partner content for mobile comes here

Laats zag ik Adjied Bakas bij Pauw en Witteman charmant als immer worstelen met zijn trendwatcher zijn. Met veel gehakkel kwam hij tot wat algemeenheden. Natuurlijk ben je in zo'n setting het haasje. Zijn beeldgeilheid taste echter toch wel een stukje van zijn imago aan. Dat komt er van als je in drie minuten de wereld moet uitleggen wat er gaat gebeuren en niet verder komt dan de financiële crisis.

Het echte trendwatchen, waarbij je nog niet zichtbare ontwikkelingen als veelbelovend kan aanmerken, is andere koek. Er zijn best wel wat goeie kijkers waar Merken hun voordeel mee kunnen doen. Maar meestal is de trendwatcher de clown op allerlei congressen. Toch staat ongeveer bij iedereen een boek van A. Bakas in de boekenkast net zoals de mens uit horoscopen zijn houvast haalt. Blijft de vraag; is het trendwatching of endwatching. Ik geef iedere visionair het voordeel van de twijfel inclusief mijzelf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in