Overslaan en naar de inhoud gaan

miljoenen investering voor 'vers-eBay' voor boeren in ontwikkelingslanden

Het mag dan recessie zijn, projecten mogen dan maar moeilijk of niet investeerders kunnen vinden, eFresh.com, een global online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het mag dan recessie zijn, projecten mogen dan maar moeilijk of niet investeerders kunnen vinden, , een global online handelsplaats voor versprodukten, heeft daar geen last van. Vorige week werd bekend dat de holding waar de marktplaats onder valt maar liefst euro heeft opgehaald van investeerders, waaronder de Rabobank.
De investering past in de trend van en van als tool om ontwikkelingslanden verder te helpen ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

eFresh.com is een soort eBay voor versprodukten waar inkopers en kopers direct met elkaar in contact kunnen komen en kunnen handelen. Deelnemers betalen geen commissie maar een standaard lidmaatschap voor onbeperkte handel. Het vergroot vooral de handelsmogelijkheden van boeren in het Zuiden van de wereld.

Hans Robben, CEO van , het moederbedrijf van eFresh: "Zakelijk is ons platform een uitstekend schaalbaar business model met een prima rendement. Wat ik persoonlijk zo mooi vind aan ons platform is dat we ook de ontwikkelingsboeren en producenten een eerlijke markttoegang kunnen bieden. Speciaal voor deze groep hebben we de GETfoundation opgericht die de markttoegang voor de ontwikkelingsboer sponsort. Dit jaar krijgen 700 ontwikkelingsproducenten een door de GET Foundation gesponsorde toegang tot de internationale markt: dat is iets om trots op te zijn"

Met de investering wil het moederbedrijf van eFresh.com verder uitbreiden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in