Overslaan en naar de inhoud gaan

Speciaal voor communicado's: Robin Boon op Fusion

Hij geeft nooit interviews. Maar voor Communicatie maakt hij een uitzondering. Tijdens Fusion 2007 spreekt Robin Boon, de hoogste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij geeft nooit interviews. Maar voor Communicatie maakt hij een uitzondering. Tijdens Fusion 2007 spreekt Robin Boon, de hoogste communicatiebaas van ABN Amro, voor het eerst over zijn belevenissen gedurende de afgelopen maanden. En je mag hem alles vragen. Tijdens de bijeenkomst op 15 november - voor zover de tijd dat toestaat - maar ook nu al. Tenminste als je het congres bezoekt. Sessie bijwonen? Dat kan nog. Schrijf je in voor het congres en meld je aan via . Als deelnemer aan de sessie word je dan via een persoonlijke e-mail uitgenodigd vragen te stellen.

related partner content for mobile comes here

... en nog meer over MVO&Communicatie
Wat zijn nu de goede en wat zijn de slechtste voorbeelden van maatschappelijk verantwoord ondernemen? Pierre Hupperts en Leontine Gast dagen je uit. Tijdens de Masterclass Maatschappelijk Verantwoord Communiceren op Fusion 2007 gaan ze met de deelnemers in debat over de slechtste en de beste cases. Welke dat zijn- dat kun je voor een deel zelf bepalen wanneer je je opgeeft als deelnemer. Schrijf je in via . Als deelnemer aan de masterclass word je dan via een persoonlijke e-mail uitgenodigd je worst mvo-case ever, of juist een glanzende best practice (meer dan een mag ook) naar ons toe te sturen. Tot de 15e november.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in