Overslaan en naar de inhoud gaan

Schoep wordt Pleon

Het Amsterdamse pr- en marketingbureau Schoep en van der Toorn (SvdT) heet vanaf vandaag Pleon. De naamsverandering maakt deel uit van een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pleon is het resultaat van een fusie tussen de Brodeurkantoren en de ECC-groep; een pr-netwerk dat vooral in de Duitstalige landen sterk vertegenwoordigd is. Door de fusie wordt Pleon na Citigate het op een na grootste pr-netwerk van Europa. Bij Pleon werken 680 mensen. Het netwerk is vertegenwoordigd in 9 landen en telt – los van de affiliates – 23 kantoren. De geschatte omzet ligt tussen de 70 en 80 miljoen euro.

related partner content for mobile comes here

SvdT-oprichter Alex Schoep gaat leiding geven aan het nieuwe Europese netwerk. Hij doet dit samen met ECC/directeur Reiner Zimmerman, Tim de Boer wordt de nieuwe directeur van Pleon Nederland.
De niet-Europese bureaus van het Brodeurnetwerk, gaan verder omnder de naam Brodeur-Pleon.(zie voor meer info het oktobernummer van Communicatie)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in