Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamebureaus moeten meer vragen

Het rendement van reclamebureaus staat onder druk. Ze zitten in de knel bij adverteerders die niet teveel willen betalen. Het wordt tijd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tussen adverteerders en bureaus bestaat heel wat wantrouwen. Bureaus zouden te duur zijn en een commodity aanbieden. Die verwijten hebben de bureaus in het defensief gedrukt en daar weten ze niet goed raad mee. Hoog tijd dat ze een weerwoord geven. Want bureaus leveren lang niet altijd standaarddiensten Geslaagde creatieve campagnes zijn uniek en verdienen een bijpassende beloning. Dat kan bijvoorbeeld op basis van auteursrecht, betalen naar resultaat, of licensies, zoals in de wereld van tv en film. Want de waarde van ideeën hangt niet met kosten samen, maar met opbrengsten. In heel veel andere branches weten ze dat allang, maar in de reclame is men daar blijkbaar niet nog steeds achter.

related partner content for mobile comes here

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in