Ster winnaar MarketResponse award


De MarketResponse Intelligence Award is een prijs die onderzoeksbureau MarketResponse jaarlijks uitreikt aan een van haar opdrachtgevers die volgens een onafhankelijke jury het beste structureel ‘intelligence’ toepast in haar, door onderzoek ondersteunde, processen.
Volgens de jury, bestaande uit prof. dr. Fred van Raaij (hoogleraar economische psychologie UvT), Lambert Pater (directeur Mediamaal) en Evert Bos (Unilever Bestfoods Nederland, winnaar 2003), voldoet de Ster het meest aan de kwaliteitscriteria uit het zogenaamde 7 I-model. Dit zijn de elementen Innovatie, Integratie, Inzicht, In-formatie, Implementatie, Ideeën genererend en Inspiratie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Ster weet volgens de jury voorop te lopen in het opzetten, uitvoeren en publiceren van baanbrekend onderzoek. ‘Nog te ontginnen terreinen worden verkend waarbij integratie van verschillende bronnen centraal staat. Hierdoor speelt de Ster een voortrekkersrol in het vergroten van inzicht in de werking van reclame’, aldus de jury.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid