Heineken introduceert NameTones
Heineken gaat ook in de mobiele downloads. Voor de nieuwe generatie mobiele telefoons biedt het biermerk zogenaamde NameTones aan. De…
Heineken biedt de keuze uit meer dan 300 versies, variërend van eigennamen tot aan de populaire kreet ‘Biertje?!’. De 150 meest populaire jongens- en meisjesnamen zijn verkrijgbaar als NameTone. Ook
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
zijn er twintig naamloze versies opgenomen waarbij het Biertje?-thema op verschillende manieren te beluisteren en af te spelen valt.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe NameTones zijn net online en volgens Heineken al bijna 5.000 maal gedownload. Via i-mode (van KPN) is ‘Kassa 21? Kassa 21? Biertje?!’ tot nu toe een van de populairste. Wie geen i-mode heeft, kan via GPRS de site bereiken op mobiel.heineken.nl. De mobiele dienst is ontwikkeld door Qi, het interactieve reclamebureau van Heineken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid