
Heineken biedt de keuze uit meer dan 300 versies, variërend van eigennamen tot aan de populaire kreet ‘Biertje?!’. De 150 meest populaire jongens- en meisjesnamen zijn verkrijgbaar als NameTone. Ook
zijn er twintig naamloze versies opgenomen waarbij het Biertje?-thema op verschillende manieren te beluisteren en af te spelen valt.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe NameTones zijn net online en volgens Heineken al bijna 5.000 maal gedownload. Via i-mode (van KPN) is ‘Kassa 21? Kassa 21? Biertje?!’ tot nu toe een van de populairste. Wie geen i-mode heeft, kan via GPRS de site bereiken op mobiel.heineken.nl. De mobiele dienst is ontwikkeld door Qi, het interactieve reclamebureau van Heineken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee