Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken introduceert NameTones

Heineken gaat ook in de mobiele downloads. Voor de nieuwe generatie mobiele telefoons biedt het biermerk zogenaamde NameTones aan. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken biedt de keuze uit meer dan 300 versies, variërend van eigennamen tot aan de populaire kreet ‘Biertje?!’. De 150 meest populaire jongens- en meisjesnamen zijn verkrijgbaar als NameTone. Ook

related partner content for mobile comes here

zijn er twintig naamloze versies opgenomen waarbij het Biertje?-thema op verschillende manieren te beluisteren en af te spelen valt.

De NameTones zijn net online en volgens Heineken al bijna 5.000 maal gedownload. Via i-mode (van KPN) is ‘Kassa 21? Kassa 21? Biertje?!’ tot nu toe een van de populairste. Wie geen i-mode heeft, kan via GPRS de site bereiken op . De mobiele dienst is ontwikkeld door Qi, het interactieve reclamebureau van Heineken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in