Rijksmuseum winnaar Opzij Gouden Meetlat 2003


De Gouden Meetlat is een adverteerderprijs van het maandblad Opzij, welke prijs jaarlijks wordt toegekend aan de meest emancipatoire advertentie die het afgelopen jaar in Opzij heeft gestaan. Het Rijksmuseum wint de Gouden Meetlat met de advertentie "En ook nog tien kinderen gebaard".
De jury maakte haar keuze uit de 11 winnaars van de Zilveren Meetlat, de prijs die maandelijks wordt toegekend aan de meest emancipatoire advertentie van die maand. De jury bestond dit jaar uit Cisca Dresselhuys (hoofdredacteur Opzij), Katja van Putten (Fé-losophy) en Mieky van Schijndel (Daimler Chrysler).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe uiting van XS4All - een jonge, wat bozig kijkende moderne assertieve vrouw - eindigde op de tweede plaats. Zwitserleven en Max Havelaar eindigden op een gedeelde derde plaats.Het was de vierde keer dat de prijs werd uitgereikt. De eerdere winnaars waren de Belastingdienst, De Vereniging van de Kamers van Koophandel en ABN Amro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid