Overslaan en naar de inhoud gaan

Rijksmuseum winnaar Opzij Gouden Meetlat 2003

De Gouden Meetlat 2003 is afgelopen donderdag uitgereikt aan Het Rijksmuseum, hun mediabureau Mediaedge:cia en reclamebureau Skip Intro.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Gouden Meetlat is een adverteerderprijs van het maandblad Opzij, welke prijs jaarlijks wordt toegekend aan de meest emancipatoire advertentie die het afgelopen jaar in Opzij heeft gestaan. Het Rijksmuseum wint de Gouden Meetlat met de advertentie "En ook nog tien kinderen gebaard".

related partner content for mobile comes here

De jury maakte haar keuze uit de 11 winnaars van de Zilveren Meetlat, de prijs die maandelijks wordt toegekend aan de meest emancipatoire advertentie van die maand. De jury bestond dit jaar uit Cisca Dresselhuys (hoofdredacteur Opzij), Katja van Putten (Fé-losophy) en Mieky van Schijndel (Daimler Chrysler).

De uiting van XS4All - een jonge, wat bozig kijkende moderne assertieve vrouw - eindigde op de tweede plaats. Zwitserleven en Max Havelaar eindigden op een gedeelde derde plaats.Het was de vierde keer dat de prijs werd uitgereikt. De eerdere winnaars waren de Belastingdienst, De Vereniging van de Kamers van Koophandel en ABN Amro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in