Overslaan en naar de inhoud gaan

Online advertising verandert offline reclame

De meetbaarheid van online reclame wordt ook offline de norm, verwacht reclamekoning Irwin Gotlieb.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Irwin Gotlieb is de ceo van GroupM, de media-inkoopdivisie van de WPP Group. GroupM, waaronder bureaus vallen als Beyond Interactive en Mindshare, is goed voor 40 miljard dollar aan media-uitgaven wereldwijd. Gotlieb voorspelt dat de gevolgen van de opmars van online advertising verder reiken dan louter een verschuiving van budgetten.

related partner content for mobile comes here

Die opmars zal er ook toe leiden dat aan de effectiviteit van gewone reclame andere eisen worden gesteld. Op internet is elke stap die de consument doet exact te volgen. Dat wordt volgens Gotlieb ook de norm voor de ‘oude’ media. Hij verwacht daarnaast dat adverteerders steeds vaker zelf content gaan ontwikkelen en daar dan hun boodschap in verwerken. Zij zullen meer controle willen over de programmering.
(Bron: Fortune)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in