Overslaan en naar de inhoud gaan

Waar liggen de grenzen van live communicatie?

Het mooie van live communicatie is het feit dat alle zintuigen geprikkeld kunnen worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We kunnen een merk beleven, een product proberen of gelijkgestemden horen en zelfs aanraken. Dat er grenzen aan het aanraken van producten zitten is niet nieuw:

related partner content for mobile comes here

Wist u bijvoorbeeld dat auto's tijdens de AutoRai uitvoerig geprepareerd worden omdat werkelijk ieder mogelijk onderdeel meegenomen wordt?

En we mogen niet zomaar aan elkaar zitten. Maar dat een man bekeurd is omdat hij een vrouw aanstaarde in de trein is nieuw voor mij.

In Italië is een veroordeeld tot een geldboete van 40 Euro en tien dagen voorwaardelijke celstraf omdat hij een vrouw aanstaarde in de trein.

Ze hadden elkaar al eerder ontmoet in een forensentrein in Italië maar toen vond de vrouw al dat de man te dicht bij haar zat.
Ik vraag me af hoe we daarmee om moeten gaan bij het organiseren van live events. Moet er een minimale tussenruimte tussen zitplaatsen komen van enkele tientallen centimeters?

Mogen we niet meer te lang naar elkaar kijken omdat de beveiliging je er dan uitpikt en naar buiten gooit?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in