Waar liggen de grenzen van live communicatie?
We kunnen een merk beleven, een product proberen of gelijkgestemden horen en zelfs aanraken. Dat er grenzen aan het aanraken van producten zitten is niet nieuw:
Wist u bijvoorbeeld dat auto's tijdens de AutoRai uitvoerig geprepareerd worden omdat werkelijk ieder mogelijk onderdeel meegenomen wordt?
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaEn we mogen niet zomaar aan elkaar zitten. Maar dat een man bekeurd is omdat hij een vrouw aanstaarde in de trein is nieuw voor mij.
In Italië is een man veroordeeld tot een geldboete van 40 Euro en tien dagen voorwaardelijke celstraf omdat hij een vrouw aanstaarde in de trein.
Ze hadden elkaar al eerder ontmoet in een forensentrein in Italië maar toen vond de vrouw al dat de man te dicht bij haar zat.
Ik vraag me af hoe we daarmee om moeten gaan bij het organiseren van live events. Moet er een minimale tussenruimte tussen zitplaatsen komen van enkele tientallen centimeters?
Mogen we niet meer te lang naar elkaar kijken omdat de beveiliging je er dan uitpikt en naar buiten gooit?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid