Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek naar smartphone bezit (Cijfers VS)

eMarketeer heeft nieuwe cijfers gepubliceerd over het smartphone bezit onder diverse doelgroepen. Generatie Y (24-32 jarigen) blijken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft nieuwe cijfers gepubliceerd over het smartphone bezit onder diverse doelgroepen. Generatie Y (24-32 jarigen) blijken hierin voorop te lopen. Voornaamste redenden dat mensen nog geen smartphone hadden waren: te duur, te complex of gebrek aan relevantie. Het onderzoek van eMarketeer is Amerikaans, dus helaas niet 1 op 1 over te nemen. Er zal vooral verschil zitten in het gebruik van toestelmerken. In Nederland is bijvoorbeeld het bezit van Motorolla en LG smartphones zeer beperkt.

related partner content for mobile comes here

Zie onderstaande cijfers:


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in