Samenwerking Microsoft en Mediasynced op gebied van 2nd Screen


[PERSBERICHT]
Door de samenwerking met Mediasynced, is op het Microsoft netwerk een unieke synchronisatie mogelijk van rich media met TV-commercials. Adverteerders kunnen nu hun TV campagne direct versterken en voortzetten op het second screen. Dat blijkt zeer effectief, want juist tijdens de TV commercials gebruikt men steeds vaker tegelijk de tablet, laptop of smartphone. Microsoft Advertising is de eerste exploitant die de technologie van Mediasynced uitbreidt van standaard banners naar alle rich media advertentie formaten. Door de inzet van push-ads hoeft een gebruiker bovendien de pagina niet meer te verversen om de rich media uiting te zien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Mark van de Crommert van Mediasynced: “Microsoft herkende direct de potentie van Mediasynced en was bijzonder voortvarend in de implementatie van deze primeur. Ook met het oog op onze groeiende internationale klantenkring zijn we bijzonder trots om Microsoft tot onze partner te mogen rekenen.”
Jeroen Verkroost, Country Manager, Microsoft Advertising Nederland voegt verder toe: “Wij zijn blij om Mediasynced toe te kunnen toevoegen aan onze groep van technologiepartners. Mediasynced maakt het makkelijk voor adverteerders, media en creatieve bureaus om TV campagnes real time te kunnen synchroniseren en snel en effectief op ons netwerk te laten draaien.”
MobileMarketing.nl 2012
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid