Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Microsoft en Mediasynced op gebied van 2nd Screen

Mediasynced en Microsoft Advertising lanceren een techniek waarbij de televisiecommercials voor het eerst gesynchroniseerd kunnen worden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

Door de samenwerking met Mediasynced, is op het Microsoft netwerk een unieke synchronisatie mogelijk van rich media met TV-commercials. Adverteerders kunnen nu hun TV campagne direct versterken en voortzetten op het second screen. Dat blijkt zeer effectief, want juist tijdens de TV commercials gebruikt men steeds vaker tegelijk de tablet, laptop of smartphone. Microsoft Advertising is de eerste exploitant die de technologie van Mediasynced uitbreidt van standaard banners naar alle rich media advertentie formaten. Door de inzet van push-ads hoeft een gebruiker bovendien de pagina niet meer te verversen om de rich media uiting te zien.

Mark van de Crommert van Mediasynced: “Microsoft herkende direct de potentie van Mediasynced en was bijzonder voortvarend in de implementatie van deze primeur. Ook met het oog op onze groeiende internationale klantenkring zijn we bijzonder trots om Microsoft tot onze partner te mogen rekenen.”

Jeroen Verkroost, Country Manager, Microsoft Advertising Nederland voegt verder toe: “Wij zijn blij om Mediasynced toe te kunnen toevoegen aan onze groep van technologiepartners. Mediasynced maakt het makkelijk voor adverteerders, media en creatieve bureaus om TV campagnes real time te kunnen synchroniseren en snel en effectief op ons netwerk te laten draaien.”

MobileMarketing.nl 2012

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in