Overslaan en naar de inhoud gaan

Niels Langereis Head of Engagement bij MEC Nederland

Hij wordt verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling en groei van alle digitale content capabilities binnen MEC.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Langereis is per 24 september begonnen in zijn nieuwe rol. Hij was voorheen Head of Strategy bij het mediabureau.

related partner content for mobile comes here

Eric Kramer (ceo MEC en chariman GroupM): &;In de afgelopen jaren heeft MEC klanten geholpen met hun toenemende behoefte aan content creatie op het gebied van social media, influencer marketing en mobile. Inhouse heeft MEC een groep van 20 specialisten opgebouwd die een groot deel hiervan zelf maken. Platformen en contenttypen innoveren snel en daarbij trekt MEC’s propositie Engagement@Scale continue nieuwe klanten aan. Om deze stormachtige ontwikkeling goed te kunnen leiden is de functie Head of Engagement gecreëerd.&;

Langereis gaat deel uitmaken van het managementteam.

Niels Langereis over zijn benoeming: &;Ik ben enorm trots op mijn nieuwe positie waarmee MEC een duidelijk signaal afgeeft naar de markt. De afgelopen jaren heeft het Engagement team het super goed gedaan, daarom is het nu tijd voor de volgende stap en dat kan alleen met een sterke focus. Deze focus wil ik brengen door verder te professionaliseren en onze innovatie nog meer te versnellen. Dit gebeurt deels door een representatie in het bureaumanagement, maar ook door flink aan te pakken en fantastisch werk voor onze klanten te leveren. Engagement vormt samen met Paid Media en Performance het hart van elke communicatie en marketingstrategie.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in