Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing in de Gezondheidszorgprijzen uitgereikt

Tergooiziekenhuizen, Altrecht en VisionClinics zijn de winnaars van de Nima Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2006.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze zorginstellingen vormen een voorbeeld voor het uiting geven aan marketing in de zorg, aldus Nima. Criteria zijn het consequent en consistent positioneren als merk, het inrichten van diensten en processen vanuit de zorgconsument en daarmee bedrijfsmatige volumegroei creëren.

related partner content for mobile comes here

Nima Marketing in de Gezondheidszorg reikt deze prijzen uit met als doel organisaties in de gezondheidszorg te inspireren om marketing als discipline te ontwikkelen. Marketing is immers nog een relatief onontgonnen terrein binnen de gezondheidszorg. Tegelijkertijd kan marketing een sterke bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de branche.

Deze prijsuitreiking vond plaats tijdens het SBO-congres 'positionering en profilering in de zorg' op 31 oktober in Scheveningen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in