Marketing in de Gezondheidszorgprijzen uitgereikt


Deze zorginstellingen vormen een voorbeeld voor het uiting geven aan marketing in de zorg, aldus Nima. Criteria zijn het consequent en consistent positioneren als merk, het inrichten van diensten en processen vanuit de zorgconsument en daarmee bedrijfsmatige volumegroei creëren.
Nima Marketing in de Gezondheidszorg reikt deze prijzen uit met als doel organisaties in de gezondheidszorg te inspireren om marketing als discipline te ontwikkelen. Marketing is immers nog een relatief onontgonnen terrein binnen de gezondheidszorg. Tegelijkertijd kan marketing een sterke bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de branche.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze prijsuitreiking vond plaats tijdens het SBO-congres 'positionering en profilering in de zorg' op 31 oktober in Scheveningen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid