Omzetgroei Sanoma Magazines


De omzet in Nederland steeg vooral dankzij de online activiteiten van Ilse media, waarin Sanoma een belang heeft. De advertentiemarkt in Nederland vertoont positieve tekenen, maar dat de markt voor consumentenbladen is nog niet hersteld, aldus Betten.
Moederconcern SanomaWSOY Group zag de nettowinst met 11 procent dalen naar 59,2 miljoen euro. Voor geheel 2006 handhaaft de Finse uitgever de verwachtingen. De winstdaling wordt veroorzaakt door het ontbreken van bijzondere baten die vorig jaar nog wel meetelden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet bedrijfsresultaat daalde 4,1 procent naar 80,1 miljoen euro, maar exclusief bijzondere posten steeg het resultaat met 17 procent van 66,1 miljoen naar 77,5 miljoen euro. De omzet nam in het derde kwartaal van 2006 toe met 8 procent van 637,7 miljoen euro naar 688,2 miljoen.
Voor 2006 verwacht de Finse uitgever een omzetgroei met 4 procent en een verbetering van het bedrijfsresultaat zonder bijzondere baten en lasten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid