Overslaan en naar de inhoud gaan

Magazine lancering: Budget&lifestyle

Vitarus Media komt met lifestyle tijdschrift dat ‘budget’ als rode draad heeft.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe haal ik op een creatieve manier meer uit mijn budget? Dat is het kernthema van het per 7 oktober te lanceren lifestyle magazine Budget&lifestyle. Het wordt uitgegeven door Vitarus Media uit Badhoevedorp en is een startup van grafisch productieman Henk van de Wall en redactiespecialiste Djamila Zon. De gedrukte oplage is volgens Van de Wall 30.000 exemplaren. Het blad verschijnt zes keer per jaar en kost 3,95 euro. De advertentie-acquisitie is uitbesteed aan in Huizen.
De doelgroep die de uitgever van het magazine op het oog heeft, is de ‘geldbewuste consument’. Gemikt wordt op MBO+ niveau in de leeftijd van 25-50 jaar. ‘De lezer is een persoon die wil genieten van het leven maar daarvoor niet te veel geld wil uitgeven.’ Het blad kent de bekende magazinepijlers zoals reizen, culinair, mode, persoonlijke verzorging en wonen.

related partner content for mobile comes here

Budget&lifestyle heeft een overlap met het magazine , dat voortkomt uit de in 1992 voor het eerste verschenen . Genoeg behandelt in het laatste nummer bijvoorbeeld onderwerpen als hergebruik, kringloopshoppen en groenten uit eigen tuin. Maar Van de Wall zegt dat de overlap met Genoeg beperkt is. Van de Wall: ‘Budget is bij ons wel de rode draad, maar we hebben het voor 80 procent over lifestyle.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in