'Jongeren begrijpen prijsstijging mobiel internet'


Ze snappen dat providers de teruglopende inkomsten van mobiel bellen en sms’en moeten compenseren. Hi liet Mare Research onderzoek doen. De onderzoekers spraken - samen met winkelpersoneel van Hi - overigens slechts met 71 jongeren tussen 18 en 24 jaar. Het onderzoek is hier te vinden.
De eerste reactie van jongeren is wel negatief als ze horen van de prijsstijging. Maar naarmate jongeren erover nadenken, realiseren ze zich dat ze steeds minder bellen en sms’en, vaak bundels verlagen/stopzetten en meer gebruik zijn gaan maken van internetdiensten als Skype, Viber, WhatsApp en Ping. De ondervraagden zouden volgens Hi begrijpen dat hierdoor de inkomsten van providers flink gedaald zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: nu.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid