Overslaan en naar de inhoud gaan

'Jongeren begrijpen prijsstijging mobiel internet'

Jongeren hebben begrip voor de prijsstijging van mobiel internet, meldt Hi.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze snappen dat providers de teruglopende inkomsten van mobiel bellen en sms’en moeten compenseren. Hi liet Mare Research onderzoek doen. De onderzoekers spraken - samen met winkelpersoneel van Hi - overigens slechts met 71 jongeren tussen 18 en 24 jaar. Het onderzoek is te vinden.

related partner content for mobile comes here

De eerste reactie van jongeren is wel negatief als ze horen van de prijsstijging. Maar naarmate jongeren erover nadenken, realiseren ze zich dat ze steeds minder bellen en sms’en, vaak bundels verlagen/stopzetten en meer gebruik zijn gaan maken van internetdiensten als Skype, Viber, WhatsApp en Ping. De ondervraagden zouden volgens Hi begrijpen dat hierdoor de inkomsten van providers flink gedaald zijn.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in