Scoot Media neemt MediaMinded over
Met de terugkeer van Roemer en de integratie van MediaMinded binnen Scoot Media - een volledige dochteronderneming van De Telefoongids - zien alle partijen een grote toekomst in de commerciële e-mail marketing. Scoot is specialist in lead generatie en beschikt over een uitgebreid eigen double opt-in adressenbestand. Maar op het gebied van commerciële e-mail marketing zijn er weinig (Europese) partijen die de behoefte aan de adverteerderskant invullen om op performance based basis nieuwe klanten te genereren, aldus Roemer. Hij begon daarom eind vorig jaar zijn eigen bedrijf MediaMinded met als doel in te spelen op die behoeften.
Nu wordt MediaMinded geïntegreerd in Scoot. De relatief snelle overname is een strategische beslissing van beide partijen. Roemer: 'Scoot Media maakt een enorme groei door, een terugkeer met MediaMinded beschouw ik dan ook als een uitdaging om verder te werken aan een sterk, internationaal performance based netwerk. Daarbij kan ik de concepten van MediaMinded nog verder uitbouwen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid