Overslaan en naar de inhoud gaan

Scoot Media neemt MediaMinded over

Scoot Media neemt het e-mail marketingbedrijf MediaMinded van Tim Roemer over. Daarmee keert Roemer terug bij Scoot.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de terugkeer van Roemer en de integratie van MediaMinded binnen - een volledige dochteronderneming van De Telefoongids - zien alle partijen een grote toekomst in de commerciële e-mail marketing. Scoot is specialist in lead generatie en beschikt over een uitgebreid eigen double opt-in adressenbestand. Maar op het gebied van commerciële e-mail marketing zijn er weinig (Europese) partijen die de behoefte aan de adverteerderskant invullen om op performance based basis nieuwe klanten te genereren, aldus Roemer. Hij begon daarom eind vorig jaar zijn eigen bedrijf MediaMinded met als doel in te spelen op die behoeften.

related partner content for mobile comes here

Nu wordt MediaMinded geïntegreerd in Scoot. De relatief snelle overname is een strategische beslissing van beide partijen. Roemer: 'Scoot Media maakt een enorme groei door, een terugkeer met MediaMinded beschouw ik dan ook als een uitdaging om verder te werken aan een sterk, internationaal performance based netwerk. Daarbij kan ik de concepten van MediaMinded nog verder uitbouwen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in