Overslaan en naar de inhoud gaan

Budweiser vernieuwt bierblik

De Amerikaanse bierfabrikant Budweiser heeft het design van zijn bierblik aangepast. Het ontwerp is 'stoerder' en moet zorgen voor extra…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het nieuwe ontwerp is meer nadruk komen te liggen op het logo, dat de vorm heeft van een strik. De aanpassing moet ervoor zorgen dat de tegenvallende verkopen worden gestimuleerd. In het afgelopen kwartaal werd wereldwijd 2,3 procent minder Budweiser-bier verkocht. Met name in de Verenigde Staten werd door de economische crisis minder bier gedronken.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe blik ligt binnenkort in de Amerikaanse schappen. Later volgen ook andere landen. Rob McCarthy van Budweiser zegt dat het nieuwe ontwerp een van de stappen is die het bedrijf onderneemt om de positie van Budweiser als wereldwijd merk te versterken. In 2010 werd Budweiser in Rusland gelanceerd. Nu volgt China en volgend jaar Brazilië.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in