Lexmark komt met nieuw logo en identiteit
De traditionele Lexmark-diamant ontwikkelt zich tot een opening.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het nieuwe logo verwijst naar eigen zeggen naar de helderheid, waarden en duurzaamheid van de traditionele Lexmark-diamant. ‘Die diamant ontwikkelt zich nu tot een opening, die het bredere productaanbod vertegenwoordigt.’ Het groene palet verwijst naar de focus op duurzaamheid en groei. Het nieuwe lettertype geeft het geheel een strakke look.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De nieuwe slogan van Lexmark is ‘Open the possibilities’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet Amerikaanse printerconcern splitste zich in 1991 af van IBM.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid