Overslaan en naar de inhoud gaan

Speciale King-pepermunt voor 48ste verjaardag van de koning

Het merk past voor derde keer in zijn geschiedenis verpakking aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Omdat koning Willem 48 jaar wordt, komt King Pepermunt met een speciale editie, een ‘speciaal voor de gelegenheid in warm oranje geslagen Koningsmunt van KING’.

related partner content for mobile comes here

Het is volgens het merk ‘een eetbaar collector’s item met een koninklijk vleugje sinaasappel’.

De KING Koningsmunt (KING staat voor: Kwaliteit In Niets Geëvenaard) is in ‘beperkte oplage’ geslagen van 500.000 rollen.

Het pepermuntmerk past hiermee voor de tweede keer dat Koningsdag plaatsheeft, en voor de derde keer in haar historie (sinds 1922), de verpakking aan.

Twee jaar geleden, tijdens de inhuldiging van Koning Willem, kwam het merk met de ALEX‐rol en de KINGsize uitdeelrol (100 centimeter lang en 189 pepermuntjes). 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in