Overslaan en naar de inhoud gaan

16-koppig bestuur ADCN gasthoofdredacteur nieuwe Creatie

De ADCN en Creatie hebben de handen ineen geslagen om het toenemende belang van creativiteit onder de aandacht te brengen – en om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe (Engelstalige) Creatie werd gelanceerd na afloop van ADCN’s vanmiddag in De Hallen Studio’s in Amsterdam. De ‘Talks’ vormden feitelijk ‘n live performance van de inhoud van het blad, met bijdragen van de 16 nieuwe bestuursleden van de ADCN onder leiding van managing director Dinesh Sonak.

related partner content for mobile comes here

Het thema van het nummer luidt: The Art of Creative Breakthroughs. Hoe komen baanbrekende ideeën tot stand? Welke methoden helpen bij het ontluiken van creatief talent en het ontwikkelen van grensverleggende concepten? Het bestuur heeft hierop in tweetallen, woord, beeld en vorm antwoord gegeven.

Sub-thema’s die hierbij aan bod komen, zijn onder meer: Bravery, Spirituality, Intelligence en (Amsterdam) Attitude.

Naast deze 8 ‘verlichtende’ stukken die het thema uitdiepen, is er ‘n inleidend verhaal over The Art of Creative Breakthroughs, een cover van Jacques Koeweiden en Paul Postma, zijn er verhalen van de mensen achter Creative Social en THNK – School of Creative Leadership, en is er huiswerk!

Hoofredacteur van Creatie, Nils Adriaans: ‘De boodschap is niet alleen belangrijk voor creatieven onder elkaar; dat is eigenlijk nog het minst belangrijke. Het is relevant voor iedereen in de communicatie-industrie die óm die pressure cooker heen beweegt. Hoe kun je dat – zogenaamd – ongrijpbare injecteren?’

MediaMonks heeft ’n digitale ‘verrassinkje’ aan het nummer toegevoegd: bezoek .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in