Overslaan en naar de inhoud gaan

Het merendeel van de e-mails wordt nog steeds via desktop geopend

E-mails worden, tegen de verwachting in, nog steeds vooral op desktops geopend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

89% van de ondervraagde marketeers geeft aan zich in 2015 massaal te richten op e-mailmarketing. E-mailmarketing laat andere marketingkanalen als social media (28%) en SEO (59%) ver achter zich.

related partner content for mobile comes here

Mobiel v.s. desktop
Ruim 45% van de unieke opens wordt op een mobiel device gedaan, dat was begin vorig jaar nog 34,6%. Marketeers verwachtten in 2014 dat dit jaar het aantal unieke mobiele opens de desktop ruimschoots zou passeren. Het aantal mobiele opens ligt zowel voor consumenten als zakelijke e-mails rond de 12%. Het verschilt wel per branche. De meeste mobiele opens worden gedaan in de branches cultuur & entertainment, zorg & welzijn, telecom en travel.

Doelen marketeers
64% van de ondervraagden marketeers wil beter segmenteren om relevante content te versturen, 49% wil daarnaast verschillende (interne) databases koppelen zodat er betere klantprofielen kunnen worden opgebouwd. 47% wil daarnaast event driven/automatische e-mailcampagnes opzetten.

Benchmark
E-village publiceerde vandaag de 12e editie van , een periodiek onderzoek naar de trends en ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in