Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau Novel Creative Consultancy richt zich op creëren maatschappelijke meerwaarde

Novel Creative Consultancy wil een bureau zijn dat 'maatschappelijke meerwaarde creëert met cultural connectors'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Chris Julien (32), Maarten Bul (31) en Maurice Seleky (32) richten op. Dat is een bureau dat naar eigen zeggen het midden houdt tussen een bedrijfsconsultant en een communicatiebureau. De oprichters: &;Deze tijd vraagt om ideeën en ondernemingen met een maatschappelijke meerwaarde. Organisaties die relevant willen blijven, moeten hierop inspelen,&; zeggen . Samen vormt het drietal een bijzonder type bureau. Wij werken samen met organisaties om hun nieuwe rol te definieren door een combinatie van consultancy, conceptontwikkeling en nieuwerwetse communicatie.&;

related partner content for mobile comes here

Over de oprichters
Chris Julien is opgeleid als cultuurfilosoof en werkte eerder in de elektronische muziekindustrie en voor ABN AMRO. Bedrijfskundige Maarten Bul werkte als strateeg voor reclamebureaus THEY en LEMZ. Maurice Seleky, opgeleid als jurist, werkte als pr-consultant en pr-manager voor Coebergh Communicatie & PR en Vandejong Creative Agency.

Maatschappelijke meerwaarde
De partners van Novel positioneren zichzelf als volgt: &;Onze wereld verandert razendsnel en ingrijpend. De moderne mens is een sociale omnivoor en ontzettend connected, maar ondertussen groeit de behoefte aan duiding en verbinding. Dit heeft grote gevolgen voor bedrijven, overheden en andere organisaties. Steeds meer mensen - millennials voorop - willen namelijk diensten en producten die hun waarden vertegenwoordigen. Elk type organisatie moet op deze ontwikkeling inspelen. Immers, kopers, kiezers en bezoekers binden zich aan partijen die passen bij hun opvattingen en voorkeuren. Onze missie is om samen met opdrachtgevers die meerwaarde te ontdekken en te ontwikkelen.&;

Klanten
Novel heeft als opdrachtgevers onder meer de Stadsschouwburg Amsterdam, bierbrouwer Oedipus en Stichting Mama Louise. Tevens werkt Novel aan eigen projecten zoals Kunst op Mars, een denktank voor de nieuwe cultuursector. De oprichters: &;Novel is een netwerkbureau pur sang en wij werken dan ook nauw samen met een vertrouwde groep copywriters, fotografen, grafisch ontwerpers en andere creatieven. Als bureau kijken we met veel optimisme naar de toekomst, want we geloven dat in dit tijdperk vol veranderingen een grote behoefte bestaat aan onze visie en aanpak.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in