Salesforce sponsort wereldtournee U2
CRM-softwarebedrijf sluit deal met LiveNation.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
CRM-softwarebedrijf Salesforce wordt hoofdsponsor van de U2 iNNOCENCE + eXPERIENCE Tour 2015. De sponsoring is onderdeel van een wereldwijde overeenkomst tussen Salesforce en Live Nation, internationale promotor en organisator van evenementen.
‘Salesforce is erg blij dat het samen met Live Nation de wereldtournee van U2 tot een nog groter succes kan maken,’ stelt Lynn Vojvodich, EVP en CMO bij Salesforce in het persbericht: ‘Onze gezamenlijke doelen op het gebied van innovatie en goede doelen maakt dit een unieke samenwerking.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De U2-tour doet in september van dit jaar de Ziggo Dome in Amsterdam aan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid