Han Snel lanceert imagocampagne Utrechts OV-merk
U-OV wil het openbaar vervoer verbinden aan emotie en belevenis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de imagocampagne draait alles om de reizigersverhalen achter de bestemmingen. Een bus of tram doet veel meer dan je van A naar B brengen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het reclamebureau Han Snel wil met de campagne een positieve emotie koppelen aan het openbaar vervoer. Vanaf deze week hangen de abriposters door de regio Utrecht en wordt er een reclamespot uitgezonden op regionale televisie- en radiozenders.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSchermafbeelding_2015-03-18_om_16.34.49.png
Schermafbeelding_2015-03-18_om_16.35.53.png
Credits
Reclamebureau: Han Snel
Klant: Tanja Andela
Creatie: Stefan Keukelaar, Jeroen Flink, Nils Tideman, Gregor Lohman
Creatief directeur: Arthur Hermans
Account: Donja van Ek, Veronique Gorter
Fotografie: Corné van der Stelt
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid