Overslaan en naar de inhoud gaan

Kyocera naar mediabureau ZIGT

De leverancier van documentoplossingen, printers en multifunctionals hield een pitch tussen meerdere bureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Henriëtte Timmer, marketingcommunicatiemanager Kyocera Document Solutions Nederland: &;Tijdens de pitch, maar ook daarna bleek dat ZIGT bijzonder goed anticipeerde op onze (media)uitdagingen. Het mediaplan dat zij presenteerden paste zo goed dat wij het ongewijzigd konden uitrollen. De eerste campagne loopt momenteel. Wij zijn zeer tevreden over de resultaten van de campagne tot nu toe.&;

related partner content for mobile comes here

Rogier Bruggeman, media director ZIGT: &;We verzorgen de mediastrategie, -planning en –inkoop en daarnaast heeft ZIGT Studio ook alle online campagnematerialen ontwikkeld, inclusief een complete actiesite om verkeer van de huidige campagne op te laten landen.&;

Kyocera was voorheen klant bij MediaXplain.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in