Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw groente- en fruitmerk om overgewicht tegen te gaan

Amerikaanse bedrijven, beroemdheden, atleten en stichtingen proberen tieners en moeders gezonder te laten eten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amerikaanse Partnership for a Healthier America (PHA) komt met een nieuw groente- en fruitmerk aangekondigd: ‘Fruits ‘n’ Veggies’ (ofwel FNV). Door het samenwerkingsverband van bedrijven, beroemdheden, atleten en stichtingen moeten tieners en moeders meer groente en fruit gaan eten.

related partner content for mobile comes here

Met humor

Marketingtechnieken met humor worden ingezet om gezonde producten te promoten. Amerikaanse consumenten worden ‘gewaarschuwd’ dat ze een gezonde dosis reclame voor de kiezen krijgen. 

Het is de bedoeling dat de ‘marketingtactieken die PHA inzet, de concurrentie aangaat met grote iconische merken. De dagen van vingertje wijzen en strenge berichten zijn voorbij’, zegt Andrew Nathan van reclamebureau Victors & Spoils.

Het wordt ook wel hetgenoemd. 

Digitale uitingen, print- en out-of-home-uitingen, print en sponsoring, promoties in winkels en activaties op lokale evenementen maken onderdeel uit van de campagne.

PHA is een spin-off van Michelle Obama&;s Let&;s Move-organisatie.

Bron:  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in