ING-campagne: De wereld veroveren kan het beste vanuit Nederland
De bank begint vandaag met de nieuwe campagne Internationaal Zakendoen voor ING.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is de tweede campagne binnen de nieuwe collagevorm en gaat dit keer over 'Ondernemen'. In de campagne wordt getoond wat Nederland allemaal onderneemt over de hele wereld. Volgens ING kun je daar het best mee beginnen vanuit Nederland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Naast de tv-commercial worden ook radiocommercials, print, online banners, sociale media en contentmarketing ingezet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits
Bureau: JWT Amsterdam
ECD: Bas Korsten
Creatieve directie: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Productiemaatschappij: Caviar Amsterdam
Redactie: Caviar Amsterdam
Verantwoordelijk bij ING
Directeur Communicatie: Johan van der Zanden
Manager Marketing Communicatie: Louise Meijer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid