Kingsday versterkt team met Fransman, Nieuw-Zeelandse en Nederlandse
Reclamebureau Kingsday heeft drie nieuwe namen toegevoegd aan zijn 20-koppige team. Van links naar rechts op de foto: de Fransman Simon Cachera begint als digital en social strateeg; de Nieuw-Zeelandse Amanda Tonkin komt binnen als accountmanager, net als de Nederlandse Susanne Crooy.
Sander Volten, managing director bij Kingsday, verwacht dat het bureau dit jaar 'exponentieel' gaat groeien.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
De nieuwe teamleden
Simon Cachera komt oorspronkelijk uit Arles in Frankrijk, maar werkte de laatste 5 jaar als strateeg bij Marcel/Publicis en La Chose. Kingsday: 'Zijn liefde voor digitale cultuur en innovatieve communicatie bracht hem naar Kingsday.'
Amanda Tonkin uit Auckland, Nieuw-Zeeland, komt van United State of Fans waar ze verantwoordelijk was voor het internationale Nissan account en diverse UEFA sponsorprojecten.
De Nederlandse Susanne Crooy was voorheen senior accountmanager bij Havas Worldwide Amsterdam en werkte daarvoor bij .bone en Lukkien. Met 9 jaar online marketingervaring versterkt ze het account team op Exact, Hartstichting en MINI.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid