Overslaan en naar de inhoud gaan

Kingsday versterkt team met Fransman, Nieuw-Zeelandse en Nederlandse

Het bureau trekt drie mensen aan om zich te versterken op digitale strategie en account.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclamebureau Kingsday heeft drie nieuwe namen toegevoegd aan zijn 20-koppige team. Van links naar rechts op de foto: de Fransman Simon Cachera begint als digital en social strateeg; de Nieuw-Zeelandse Amanda Tonkin komt binnen als accountmanager, net als de Nederlandse Susanne Crooy.

related partner content for mobile comes here

Sander Volten, managing director bij Kingsday, verwacht dat het bureau dit jaar &;exponentieel&; gaat groeien.

De nieuwe teamleden
Simon Cachera komt oorspronkelijk uit Arles in Frankrijk, maar werkte de laatste 5 jaar als strateeg bij Marcel/Publicis en La Chose. Kingsday: &;Zijn liefde voor digitale cultuur en innovatieve communicatie bracht hem naar Kingsday.&;

Amanda Tonkin uit Auckland, Nieuw-Zeeland, komt van United State of Fans waar ze verantwoordelijk was voor het internationale Nissan account en diverse UEFA sponsorprojecten.

De Nederlandse Susanne Crooy was voorheen senior accountmanager bij Havas Worldwide Amsterdam en werkte daarvoor bij .bone en Lukkien. Met 9 jaar online marketingervaring versterkt ze het account team op Exact, Hartstichting en MINI.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in