Overslaan en naar de inhoud gaan

Ogilvy & Mather Amsterdam maakt 'Dutch Masters of Light' campagne voor Philips

Met een expositie van met licht geschilderde portretten van 'gewone' Nederlanders eert Philips Rembrandt in het Rijksmuseum.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zogenoemde Nacht Expositie is vanaf 25 maart twee weken lang elke avond voor iedereen te zien vanuit de passage onder het Rijksmuseum in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Iedereen kan zelf schitteren in &;het grootste portret van het Rijksmuseum&; door een portretfoto te uploaden.

De beste inzendingen worden als immense portretten tot leven gebracht in het museum met een speciale licht schildertechniek.

Darre van Dijk, chief creative officer van Ogilvy & Mather Amsterdam, over de &;Dutch Masters of Light&; campagne: &;De kerngedachte erachter is dat Philips en Rembrandt allebei lichtpioniers zijn. Zij weten als geen ander wat de kunst van het licht is. En het grote publiek kan straks echt ervaren en beleven wat de kunst het licht is; dat het meer kan doen dan alleen een ruimte verlichten. Het creëert nieuwe dimensies.&;

Dit is de teaser video over de campagne:

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Klant: Nanda Huizing, Nathalie Lam, Geertje van Keulen (Philips Benelux)

Creatie: Taco Zuidema, Sacha Walstra, Marius Pedersen

RTV producer: Melissa Nieveld

Strategie: Bart ten Tije, Heleen Hidskes

Account: Zilla Smith, Pauline Landa

Digital producers: Arabelle van Aartrijk, Yorick Wolf

(Digital) design: Esra Buyukdoganay, Geertjan Tromp, Robbert Duin

Productiemaatschappij: Wenneker

Muziek: Dennis Alfarez

Digitale productiemaatschappij: A Friend of Mine

Social seeding: We are First

Licht kunstschilder: Eelco van den Berg

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in