Ogilvy & Mather Amsterdam maakt 'Dutch Masters of Light' campagne voor Philips


De zogenoemde Nacht Expositie is vanaf 25 maart twee weken lang elke avond voor iedereen te zien vanuit de passage onder het Rijksmuseum in Amsterdam.
Iedereen kan zelf schitteren in 'het grootste portret van het Rijksmuseum' door hier een portretfoto te uploaden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe beste inzendingen worden als immense portretten tot leven gebracht in het museum met een speciale licht schildertechniek.
Darre van Dijk, chief creative officer van Ogilvy & Mather Amsterdam, over de 'Dutch Masters of Light' campagne: 'De kerngedachte erachter is dat Philips en Rembrandt allebei lichtpioniers zijn. Zij weten als geen ander wat de kunst van het licht is. En het grote publiek kan straks echt ervaren en beleven wat de kunst het licht is; dat het meer kan doen dan alleen een ruimte verlichten. Het creëert nieuwe dimensies.'
Dit is de teaser video over de campagne:
Light art takes over the Rijksmuseum by night
Credits
Klant: Nanda Huizing, Nathalie Lam, Geertje van Keulen (Philips Benelux)
Creatie: Taco Zuidema, Sacha Walstra, Marius Pedersen
RTV producer: Melissa Nieveld
Strategie: Bart ten Tije, Heleen Hidskes
Account: Zilla Smith, Pauline Landa
Digital producers: Arabelle van Aartrijk, Yorick Wolf
(Digital) design: Esra Buyukdoganay, Geertjan Tromp, Robbert Duin
Productiemaatschappij: Wenneker
Muziek: Dennis Alfarez
Digitale productiemaatschappij: A Friend of Mine
Social seeding: We are First
Licht kunstschilder: Eelco van den Berg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid