Pre-rolls om te blijven kijken


Het Amerikaanse reclamebureau lanceert voor verzekeringsmaatschappij Geico een serie 'niet te skippen' advertenties.
Het moeilijkste aan het maken van een goede pre-roll is om er voor te zorgen dat niemand doorklikt. Het idee van The Martin Agency is simpel, doch doeltreffend. De commercials zijn niet te skippen, omdat ze afgelopen zijn voordat je het doorhebt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de commercial 'Family' bijvoorbeeld, zegt de moeder 'Don't thank me, thank the savings' en vervolgens komt het logo van Geico in beeld. De familie blijft in de seconden die daarop volgen perfect stil zitten, terwijl de hond alle borden leeg eet.
Elevator:
GEICO Unskippable Commercial 2015 Elevator
High Five:
High Five Unskippable GEICO 30
Family:
UNSKIPPABLE FAMILY LONG FORM 01 - GEICO Cannes Lions 2015
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid