Overslaan en naar de inhoud gaan

Conclusion verwelkomt vijftigste vaste medewerker

Aantal communicatieprofessionals in minder dan een jaar tijd verdubbeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Conclusion Communication, voorheen Conclusion Corporate & Public Communication, heeft met communicatieconsultant Mirjam van Horssen haar vijftigste vaste medewerker in dienst genomen. Hiermee is het communicatiebureau in minder dan een jaar tijd verdubbeld van 25 naar 50 communicatieprofessionals.

related partner content for mobile comes here

Marktleider

Sinds Conclusion Communication zich specialiseert in omgevings- en projectcommunicatie is de interesse van opdrachtgevers gegroeid, wat tot het aannemen van meer medewerkers heeft geleid. Het bureau is momenteel marktleider op het gebied van omgevingscommunicatie.

Expertise

Sjoerd Barnhoorn, directeur Conclusion Communication: ‘Onze focus op project- en omgevingscommunicatie blijkt zijn vruchten af te werpen. We merken dat opdrachtgevers vanwege deze expertise bewust voor ons kiezen.’

Mooie opdrachten

Volgens Barnhoorn is het juist in de communicatiebranche zaak om met durf te blijven ondernemen. ‘Ik geloof erin dat als je goede mensen om je heen verzamelt, die mooie opdrachten sneller komen dan je denkt.’

Mirjam van Horssen werkte hiervoor bij de politie, als communicatieadviseur Personele Reorganisatie.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in