Overslaan en naar de inhoud gaan

Media Future Week haalt toptalenten Nederlandse Hogescholen naar Hilversum

Media Park gastheer vijfde editie Media Future Week.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van 20 tot en met 23 april organiseert – samen met een aantal Hogescholen – de vijfde editie van de . Na het succes van 2014, vindt het event wederom plaats op het Media Park in Hilversum.

related partner content for mobile comes here

De beste 120 studenten

De deelnemende Hogescholen – Hogeschool Utrecht, Hogeschool van Amsterdam, HKU en NHTV – selecteren hun beste mediastudenten om mee te doen aan het programma. Wimar Jaeger, wethouder media van gemeente Hilversum: ‘In de mediastad horen de beste 120 studenten – de aankomende mediaprofessionals – als geen ander thuis. De mediastad kan veel van hen leren over de ‘thrill’ in de media van nu.’

De Media Future Week moet deelnemers naar een hoger niveau brengen in hun vakgebied en de relatie versterken tussen het onderwijs en de media-industrie. De deelnemers worden tijdens een intensief programma uitgedaagd om na te denken over grote mediatrends en wat dit betekent voor hun vakgebied.

Het programma bestaat voornamelijk uit lezingen van (inter)nationale sprekers en 50 uur aan co-creatie sessies. Elke dag werken multidisciplinaire teams aan crossmediale cases uit het bedrijfsleven. Aan het einde van de week worden de oplossingen aan de bedrijven gepresenteerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in